donderdag 6 december 2012

onderuit op de fiets en in snookerzaal

Op weg naar de match met Hilbrand fietste ik zoals gewoonlijk door de binnenstraatjes van de Oosterparkwijk. Dat had ik beter niet kunnen doen want daar werd niet met zout gestrooid en ik ging dan ook behoorlijk stevig onderuit. Met een pijnlijke knie kwam ik in de snookerzaal waar ik even later (nu figuurlijk) onderuit ging tegen Hilbrand met 4-1.
Hilbrand speelde voor zijn doen rustig en dan is hij op zijn best. Na de 3-0 achterstand voorspelde ik een 3-2 nederlaag omdat ik dacht dat Hilbrand wel weer in zijn oude spel zou terugvallen. Dat deed hij ook wel een beetje maar meer dan een frame zat er voor mij vanmiddag niet in. In elk geval heb ik hem wel gedwongen om goed te spelen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten