zondag 10 februari 2013

winst en verlies op toernooi

Vandaag een partij gewonnen en eentje verloren op het nnrs-toernooi in Piccadilly. Het moet wel gezegd dat ik wat geluk had met de loting, want ik stond tegenover Erik Venema en Djonno Vos, twee B-spelers die van zichzelf ook nog eens vonden dat ze slecht speelden.
Tegen Erik speelde ik wat tactisch, maar al gauw bleek dat hij niet in het spel kon komen door wat migraine. Het werd dus een 2-0 zege in de voorronde. Daarna was Djonno aan de beurt. Twee frames lag ik op voorsprong in de score en tweemaal draaiden ze uit op een blackball game. Het wordt dan een beetje Russisch roulette. Djonno slaagde erin om tweemaal de zwarte bal te potten.
Al met al was ik niet ontevreden over mijn spel. Normaal gesproken heb ik altijd moeite met een volle speelzaal maar deze keer kon ik mijn eigen spel spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten