vrijdag 15 november 2013

snookergevoel komt langzaam terug

Vanmiddag vijf frames tegen Hilbrand gespeeld in Cue Action. Evenals tegen Kevin begon ik onwennig en slecht. Maar gaandeweg kwam het snookergevoel weer terug. Hilbrand - ook de laatste tijd weinig gespeeld en getraind - speelde onder zijn niveau en dat gaf mij de kans om de laatste twee frames te winnen.
Het laatste frame was een respotted black. Ik won de toss, ik gaf de beurt aan Hilbrand die me waarschuwde dat hij een reputatie heeft wat de zwarte bal op de spot betreft. Meestal proberen de spelers zwart met een lange double te potten, maar Hilbrand had een andere optie: een snijbal met wit vanaf de gele spot. Zwart verdween inderdaad in de pocket maar hij moest wit zo hard spelen dat deze inn-off ging. Helaas voor hem maar leuk voor mij.
Verder maakte ik ook de hoogste break met achtereenvolgens: rood, bruin, geel, groen, bruin, blauw = 19. Roze miste ik op een haar maar dat was geen gemakkelijke pot. In elk geval had ik een beter gevoel dan tegen Kevin. Laat Tasmania! maar open gaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten