zondag 23 maart 2014

met de huiskeu op toernooi nnrs

Vandaag speelde ik met een huiskeu het toernooi van de nnrs in Cue Action. Dat was dus eens maar nooit weer. Er zat niet alleen een tik in maar voelde verder heel vreemd aan. Het was net alsof ik niet speelde maar een ander. Toch won ik er nog twee frames mee. Eerst van Henk Drent die met 2-1 won en daarna in de verliezersronde van Davith. Ons beslissende frame werd trouwens bizar beeindigd. Davith haalde een achterstand van 40 punten in en dwong daarmee een respotted black af. Onder luide aanmoedigingen van Jordie Duut - die net wakker was na een avondje stappen - vloekte Davith de zwarte bal en daarmee won hij de match.
Overigens had Davith normaal gesproken ook gewonnen, want ik kreeg als B-spelers een voorsprong van 20 punten per frame. Gelukkig waren de punten voor mij niet zo belangrijk omdat ik nooit speel voor de masters. De les van vandaag: speel nooit meer met een huiskeu een toernooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten