maandag 12 mei 2014

Spannende bekerwedstrijd: 3-2 voor Freddie



Vanavond  een bijzonder spannende halve finale bekerwedstrijd gespeeld tegen Freddie. Op de bijgaande foto schudt hij mij nog vriendelijk de hand. Op dat moment stond Freddie voor met 2-0. Daarna kwam ik terug met strak spel. Twee frames schreef ik op mijn naam met een paar moeilijke ballen, maar ik won ze vooral op basis van taktiek. Er moest dus een decider aan te pas komen en in dat frame bouwde ik een voorsprong van 21 punten op. Rik en Jordie gingen er eens goed voor zitten en Freddie raakte bijna gefrustreerd door zijn fouls. Net op tijd herpakte hij zich met rustig en goed spel. Op het eind werd de match beslist op de roze bal en die maakte hij. Al met al een verdiende zege. Ik was al blij dat ik tot 2-2 kon terugkomen. De match duurde tot bijna middernacht. Maar het was een fijne snookeravond. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten