dinsdag 28 oktober 2014

rik wint match voor snooker league

Vanmiddag tegen Rik gespeeld voor de snooker league. Een match die voor februari op het programma staat, maar omdat Rik in de avonduren vaak moet werken, hebben we de frames vanmiddag al gespeeld. Ik begon heel goed. Nam een 23 punten voorsprong en had het frame moeten winnen (dat zeg ik niet vaak van mezelf). Daarna kreeg ik bijna 30 strafpunten. Dat frame ging dus naar Rik. Het tweede frame had ik kunnen winnen (dat zeg ik niet vaak van mezelf) want ik was bezig om de tafel leeg te spelen en speelde de witte bal drie centimeter te ver om roze (framebal) te kunnen potten. Ik snookerde mezelf en maakte een foul. Zo'n middag was het dus.
Ook Rik was niet tevreden over zijn spel. Hij noemde het zelfs G-snooker....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten