woensdag 24 december 2014

Nieuw jaar met nieuwe pommerans

Vanmiddag heb ik de keu mee naar huis genomen om er door Bierling een nieuwe pommerans op te laten zetten. Het is al ruim een jaar geleden dat ik de pommerans verving en na wat ketsballen tegen Kevin was ik het zat. Ik begon door het slechte materiaal steeds onzekerder te spelen. We speelden een moneymatch met de volgende regels: Beiden storten 25 euro in de pot, we spelen vijf frames en per frame kun je 10 euro uit de pot halen. Met dit systeem hebben alle frames hetzelfde gewicht en je weet vantevoren dat je 5 frames gaat spelen.
Het eerste tientje was vanmiddag voor mij! Maar daarna ging ik steeds slechter spelen met frustraties over de keu en de versleten pommerans. Kevin haalde de overige vier tientjes op waardoor hij 15 euro won en ik 15 euro verloor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten