maandag 1 juni 2015

enerverende money monday in tasmania

Vanmiddag een enerverende snookersessie gehad met eerst Rik en daarna Hilbrand. Op maandagmiddag ben ik er meestal om de Money Monday te vieren. Inleg is minimaal 50 cent per frame en maximaal 5 euro per frame. Tegen Rik speelde ik drie frames voor 50 cent per frame. We wilden vijf frames spelen maar de eerste twee duurden zo lang dat we niet verder kwamen dan drie. Tweemaal achter elkaar kwam de zwarte bal bij een pocket te zitten omringd door louter rode ballen. Rik maakte er zelfs foto's van en als hij ze opstuurt zal ik ze bij dit verhaaltje plaatsen.
Omdat we allebei veel safety's spelen krijg je al snel de rode ballen naar een kant van de tafel. Beide malen potte ik de zwarte trouwens terwijl ik een rode moest raken. Rik won drie frames en verdiende dus 1 euro 50.
Daarna speelde ik nog een frame tegen Hilbrand om vijf euro. Hilbrand leek soepel naar de winst te spelen met een paar breaks, maar langzamerhand kwam ik dichterbij en uiteindelijk werd de zwarte bal gerespot. Hilbrand won de toss maar wilde wel beginnen op de zwarte. Hij legde hem 30 cm voor de pocket en ik hield er een longpot aan over. Die ging erin! Dus 5 euro voor mij.
Wie durft te spelen op de volgende Money Monday?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten