woensdag 2 maart 2016

dennis en davith op mijn trainingsdag

Vanmiddag weer niet getraind omdat eerst Dennis vroeg of ik wilde spelen en nadat hij weg was - en ik de ballen net had klaargelegd voor een trainingssessie - kwam Davith binnen met de vraag of ik wilde spelen. Dus alleen weer gespeeld en niet getraind. Ik denk niet dat het deze week nog wat wordt. Maar het was wel een leuke snookermiddag. Tegen Dennis had ik al een paar jaar niet meer gespeeld en hij speelde als vanouds met een poolkeu. Dat is net zoiets als voetballen met een rugbybal. Je zag ook dat hij goed kon potten maar als er een echte snookerbal lag, dan werd het lastiger. Op Davith was ik zoals zo vaak jaloers op zijn ontspannen houding bij een moeilijke situatie. Het spannendste frame was het laatste. Een blackballgame. O ja, ik verloor alle frames. Daarom wil ik graag meer trainingsuren maken.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten