donderdag 28 juli 2016

3-2 zege op Davith in moneymatch

Vandaag speelden Davith en ik onze laatste moneymatch voor de snookervakantie die in Tasmania twee weken duurt (Pas om 16 uur geopend).  Ik wilde perse een goede match spelen en kwam voor het eerst met 3-0 voor. Het was niet dat ik zo super speelde maar meer omdat Davith volgens mij wat te gehaast en te slordig speelde. Wat bij mij wel goed ging, waren de snijballen naar de middenpocket. Daarmee had ik halverwege de match een 100 procent-score. In totaal miste ik tweemaal een bal naar de middenpocket. Verder had ik slechts een inn-off van de witte. En dat zijn er normaal veel meer. Na de 3-0 kwam Davith sterk terug hetgeen veel zegt over zijn  mentaliteit. Hij liet het niet lopen maar kon de knop omzetten. maandag 15 augustus gaan we verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten