zondag 30 oktober 2011

framewinst op gerben van der bij!!

Zo dat was een produktieve zondag. Bij Cue Action een toernooi gespeeld en sinds lange tijd ook weer eens tegen Dennis gespeeld. We speelden voor aanvang van het toernooi twee frames. Hij won maar ik blijf erbij dat Dennis een geboren poolspeler is. Toch zat hij in de kwartfinale en dat is niet verkeerd. Na de by speelde ik twee kansloze frames tegen Rik van Winsum, een ervaren jonge speler. Het hoogtepunt van de middag was framewinst tegen gerben van der Bij, een gereputeerde noordelijke speler. Omdat hij een A-speler is kreeg ik wel 30 punten voorsprong in een frame, maar het blijft toch bijzonder om een frame van een dergelijke speler te kunnen pakken. Het derde en beslissende frame werd beslist door de zwarte bal. Hij speelde op het laatst veel safety's en bleek veel waardering te hebben voor mijn taktische spel. Dat wordt niet door alle spelers op prijs gesteld. Het valt me steeds weer op dat met name de betere spelers goede safety's wel kunnen waarderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten