vrijdag 7 oktober 2011

onwennig (1-4 tegen Hilbrand)

Hoe zou het zijn om weer te gaan spelen na ruim een jaar niet gespeeld te hebben door allerlei prive-ongemakken? Nou zeer onwennig en zeker als je tegen een A-speler aantreedt als Hilbrand Barkema. Het eerste frame was hopeloos van mijn kant. Ik moest weer opnieuw leren fietsen (snookeren). Maar de techniek en gevoel kwamen beetje bij beetje terug. Het tweede frame ging al iets beter en het derde won ik zelfs van Hilbrand.
Ik ben dan ook zeer tevreden met deze eerste training/wedstrijd. Er zullen nog een paar volgen voor het eerstvolgende toernooi op 30 oktober.
Ik moest ook even weer wennen aan het spel van Hilbrand. Hij gaat voor veel ballen, is sterker als hij voor staat in de score, verliest wat vorm als het in het frame spannend wordt en heeft toch moeite om vijf frames geconcentreerd te blijven. Het was wel leuk om te zien dat hij na het verloren frame ineens ook safety's ging spelen. Normaal gesproken niet zijn ding....
Hilbrand maakte een mooie break van 34 waarbij het wel jammer was dat er een vloek tussen zat van de blauwe bal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten