dinsdag 20 december 2011

3-2 tegen Hilbrand!

Vandaag merkte ik weer dat ik zeker twee frames nodig heb om het gevoel en de techniek terug te krijgen. Het is niet voor niets dat je als snookerspeler veel moet trainen en spelen en dat doe ik de laatste tijd dus veel te weinig.
Het derde frame speelde ik stukken beter dan daarvoor terwijl Hilbrand onzorgvuldiger werd, harder ging spelen en ook sneller. Dat kwam zijn nauwkeurigheid niet ten goede. Hij miste ballen die hij normaal gesproken nooit mist. Ik kwam zelfs tot een 18 break en later nog eentje van 13. In elk geval speelde ik in frame 3 en 4 (die ik allebei won) zoals ik een jaar geleden speelde. Het derde frame won ik zelfs met een voorsprong van 40 punten. Hilbrand speelde weliswaar met een handicap (15) maar de beide frames die ik won was het verschil groter dan 15.
In elk geval was het beslissende frame spannend. Hilbrand won die door een mooie roze te potten.
Voor het toernooi op 8 januari zal ik nog een keertje gaan trainen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten