donderdag 8 november 2012

training en 2-0 tegen peter

Vanmiddag tegen mijn gewoonte in door de regen gefietst om te snookeren. Ik dacht dat het wel droog zou blijven.
Eerst dezelfde oefening gedaan van begin deze week (vier rode ballen om de roze bal heen) daarna kwam Peter binnen, die wel wilde spelen. Hij speelde heel goed geconcentreerd en scoorde mooie ballen. Wel een klasse beter dan ik. Op het laatst had ik twee snookers nodig. Ik bleef het proberen maar hij maakte zelf twee fouls. Op een gegeven moment gaf hij op terwijl hij alleen roze nodig had om te winnen. Vreemd maar kennelijk was hij gefrustreerd over het feit dat ik op het eind toch nog terug kwam in de score.
Peter is trouwens toch al een beetje onvoorspelbaar in zijn snookergedrag. Als het even tegenzit, geef hij snel de moed op. Een slechte eigenschap voor een snopokerspeler. Hij kan heel goed spelen (als hij wil). Het tweede frame won ik ook.
Trouwens, je kunt wel zien dat hij vak traint. Hij heeft een bepaalde vastigheid in de cue action waar ik een beetje jaloers op ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten