zondag 24 maart 2013

johannes uit masters gespeeld

Vandaag het laatste toernooi gespeeld van de nnrs. In Cue Action heb ik vanaf 11 uur tot half acht 8 frames gespeeld met wisselend succes. het begon heel goed tegen hans de Jonge, een prima speler. Het beslissende frame won hij pas op de laatste kleuren. Daarna moest organisator Johannes van me winnen in de verliezersronde om de Masters in Emmen te halen. Dat derde frame won ik doordat hij een foul maakte op roze en een gemakkelijke roze voor me achterliet. Jammer voor Johannes maar degene die wel de Masters haalde was iemand die nog nooit bij de eerste acht was geweest.
Tot slot speelde ik nog twee verloren frames tegen Rolf in de kwartfinale van de verliezersgroep. Ik was wat moe geworden (fysiek en mentaal) en kon het niet meer opbrengen om 100 procent te spelen. Rolf maakte het trouwens goed af door in het tweede frame alles te potten.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten