vrijdag 29 maart 2013

mentale beproeving in snookerzaal

Vanmiddag had ik in een match tegen Davith een mentale beproeving. Je hebt wel eens van die dagen dat het net niet is en dat je alle gemakkelijke ballen weggeeft en niets terug krijgt. Aan de andere kant speelde Davith supergoed met een hoge focus. Hij speelde in het eerste frame een goede break waar ik weinig mee kon. Dat bleef me de hele middag achtervolgen.
Uiteindelijk had ik twee van de zes frames kunnen winnen. Het werd er eentje omdat ik in het andere verzuimde een clearance vanaf de bruine bal te voltooien. Bruin, blauw en roze gingen erin en de zwarte lag voor de middenpocket. Omdfat wit in een rechte lijn lag stootte ik superzacht naar zwart toe en dat had ik beter niet kunnen doen. De tafels bij Piccadilly zijn namelijk met hele zachte ballen onbetrouwbaar. Ik miste zwart die ik eigenlijk niet kon missen. Ik had het moeten weten.
Maar de zege voor Davith was trouwens dikverdiend. Hij speelde een van zijn betere matches tegen mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten