dinsdag 14 januari 2014

2-2 tegen hoofdklasser rik

Vanmiddag vier frames tegen Rik gespeeld. Hem beschouw ik als de beste tegenstander die ik in het Noorden kan tegenkomen. Het moet gezegd dat hij niet zijn beste spel liet zien maar dat was de vorige keer ook al zo. Het uitstapje naar Zuid-Afrika (geen snookertafels) heeft hem qua spel geen goed gedaan. Bovendien begon hij al direct aan het bier en alcohol bevordert je concentratie niet.
Twee van de vier frames waren een blackballgame. Rik won er eentje en ik ook, waardoor het uiteindelijk 2-2 werd. Mijn beste score tegen hem. Bovendien maakte ik een break van 20 die er wel mooi uitzag.
Gezien de weersvoorspelling - komende dagen veel regen - zal het vermoedelijk vrijdagmiddag worden dat ik weer in Tasmania ben.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten