vrijdag 10 januari 2014

drie tegenstanders: blackballgame, verlies en winst

Vanmiddag had ik in Tasmania drie tegenstanders. Eerst speelde ik een frame tegen Rik, die daarna weg moest (iets regelen voor vriendin) Het werd een blackballgame die Rik uiteindelijk in zijn voordeel besliste.
Daarna kwam Hilbrand weer eens bij mij aan de tafel. Het werd zoals altijd een 5-frame-match. Hij won met 4-1 maar gaf na afloop toe dat het ook best 3-2 had kunnen zijn. Ook tegen hem speelde ik een verloren blackballgame.
Tot slot speelde ik nog een frame tegen D. die de hele middag had getraind. Hij speelde eigenlijk beter en maakte een mooie break, maar met een finish van break 18 (groen, bruin, blauw, roze) kon ik het frame toch nog winnen.
Een mooie snookermiddag derhalve.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten