vrijdag 12 september 2014

4-1 verlies tegen jordie

Vanmiddag voor de eerste keer een match tegen Jordie gespeeld. Je weet vantevoren nooit hoe iemand speelt, maar het werd me al snel duidelijk dat hij het snooker aardig onder de knie heeft. Met name de eerste twee frames kwam ik vrijwel niet aan tafel. Op vrijwel alle onderdelen werd ik afgetroefd. Maar zoals zo vaak houdt iemand dat niveau nooit een reeks frames vast. Het derde frame was al iets meer in balans en het vierde was voor mij. Jordie was het een beetje kwijt en begon meer te praten en wat slordiger te spelen. Toch kwam hij terug om de best off 7 winnend af te sluiten. Hij is een speler die je geen gemakkelijke starters moet geven.
Dat ik er in de eerste drie frames niet aan te pas kwam, blijkt wel uit de cijfers, die Jordie nauwkeurig bijhield: 57-13, 76-14, 65-11, 27-65 (deze won ik) en 59-26. We komen elkaar op 13 oktober weer tegen in de huiscompetitie.
Helaas moet ik zondag het nnrs-toernooi missen. SC Cambuur-FC Groningen staat om half drie op het programma en ik hou er niet van om halverwege het toernooi te vertrekken. Mijn eerstvolgende afspraak is maandagavond voor de huiscompetitie tegen Hilbrand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten