maandag 26 januari 2015

Framewinst tegen noordelijke topspeler

Vanavond tegen Ronald gespeeld voor de snooker league. Hij wordt beschouwd als een van de beste spelers in het Noorden en hoge verwachtingen had ik dan ook niet van de match. Hij won de eerste twee frames hoewel hijzelf zei dat hij er hard voor moest werken. Het derde frame speelde ik supertactisch. Als je Ronald een gemakkelijke starter geeft, ben je weg. Hij kan goede breaks maken en daarom speelde ik in het begin van het derde frame alleen maar safety's. Ondertussen sprokkelde ik puntje voor puntje en kon zowaar tweemaal zwart potten. Hij raakte weinig goede ballen meer en gaf bij de stand 46-13 op. Op dat moment had hij snookers nodig.
Mijn spel verdiende geen schoonheidsprijs maar het was de enige manier om een frame van hem te winnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten