donderdag 10 december 2015

3-2 tegen Hilbrand

Vanmiddag vijf frames tegen Hilbrand gespeeld in Tasmania en ik won er twee en ik weet ook waarom. Soms heb ik het idee dat ik aanvallender moet gaan spelen maar na deze middag denk ik er toch weer anders over. Hilbrand kan beter potten en breaks maken en ik kan beter verdedigen. Dan moet ik niet gaan proberen om zijn taktiek te gaan spelen. Gewoon geen kansen weggeven. Dat werkt het beste bij hem. Zelf geeft hij wel regelmatig een gemakkelijke starter en daar moet je van profiteren. Overigens ben ik een beetje jaloers op zijn aandacht voor het materiaal (keu en tafel). Die dingen spelen bij mij nauwelijks. Na een verloren frame pakt Hilbrand gewoon een andere keu. Maar hij wilde er ook eentje uitproberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten