dinsdag 10 december 2013

hoe serieus is serieus bij het snookeren

Vanmiddag een match tegen Dennis gespeeld. Maar echt leuk was het niet omdat we woorden kregen over het in de ooglijn staan van een tegenstander. Zelf maal ik er nooit om als iemand in mijn ooglijn staat, maar Dennis heeft er vaak last van. Alleen klaagt hij er over als een bal wordt gemist en niet voordat hij gaat aanleggen. Ik kreeg daarom het gevoel dat ik schuld had aan zijn missers.
Bij het laatste frame scoorde hij 16 punten. Ik zei enthousiast dat het de hoogste break van de middag was. Maar dat vond Dennis (ik hoorde het hem zeggen) onsportief omdat ik hem ermee uit de concentratie bracht. En weer klaagde hij pas na het missen van een bal.
Kortom, echt gezellig was het niet. We hebben daarom maar afgesproken dat we over een jaar weer gaan spelen.
De komende dagen ga ik wel veel naar Tasmania omdat er zondag weer een nrrs-toernooi is in CA.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten