maandag 2 december 2013

nieuwe tafellakens in tasmania! goedgekeurd

Vanmiddag voor het eerst even naar Tasmania! geweest voor een kennismaking met de nieuwe tafels. Nog geen gerichte training maar zoals gezegd een kennismaking met de nieuwe lakens, en banden. Als je gewend bent om op versleten lakens te spelen (Piccadilly) dan is dit even wennen. Maar het speelt veel beter dan in de oude situatie.
Tasmania zelf ziet er ook goed uit. Als je snookert op een van de achterste tafels (de oude tafels 1 en 2) dan heb je geen last van de poolspelers, die nu ook twee tafels tot hun beschikking hebben. Er moet nog wel wat gebeuren maar de eerste indruk is dat het nieuwe sport- en spelparadijs er prima uitziet. Ook lekker overzichtelijk in een grote zaal. De bowlingbanen zijn goed afgescheiden door een wand. De bar ziet er goed uit. Het wachten is nu op de kast voor de keu's, want het is een beetje lastig fietsen met zo'n ding. In elk geval heb ik weer een snookerdeal gemaakt.
Ik zal er in de middaguren vaak zijn om gericht te trainen. Zeker met droog weer. Op regenachtige dagen ga ik er alleen heen als ik een speelafspraak heb met iemand.
Wie trouwens wil spelen, kan me mailen (hielkema@home.nl) In principe kan ik op alle middagen van werkdagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten