maandag 17 februari 2014

slechtste snookermiddag ooit....

Vanmiddag zes frames verloren en superslecht gespeeld. Het enige pluspunt was een korte training van Raphael op trekballen (mijn zwakke punt). Het begon met de frames tegen Rik die bijzonder veel breaks maakte van in de twintig. Hij gaf me geen kans om lekker mee te spelen, waardoor ik steeds slechter en technisch zwakker ging spelen. Daarna dacht ik in Raphael een wat gelijkwaardiger tegenstander te hebben, maar die begon ook met 20 breaks.
Uiteindelijk heb ik iedereen maar mijn excuses aangeboden voor het slechte spel. Volgende keer ben ik supergemotiveerd.
Een pluspunt was ook de trofee voor de huiscompetitie. Uit het oude Piccadilly gevist en er komt een nieuw plaatje op. Het is een prachtige trofee met de afbeelding van een snookerspeler. In een soort koperbrons gegoten. Hij wordt de wisseltrofee voor de Tasmania-kampioen. Ik hoop dat Tasmania het beeld nog even op Facebook zet. De mooiste trofee die ik ooit heb gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten