woensdag 31 oktober 2012

geen regen dus snookertraining

Vanmiddag was het mooi droog weer en dus ging ik naar Piccadilly voor een snookertraining. Omdat ik weiger in de regen te fietsen ben ik voor een uitje naar de noordzijde van de stad aangewezen op droog weer.
Ik wil minimaal twee keer per week een middag trainen en als het kan wel vaker. Als ik nu zie hoe het gaat vergeleken met de keren dat ik net weer was begonnen met trainen, dan kan ik alleen maar zeggen: een wereld van verschil.
Alles voelt weer vertrouwd aan. De keuactie, de tafels, de concentratie en het tempo van de ballen. Twee uur intensief getraind en ik ging weer met een tevreden gevoel naar huis. Deze keer waren er geen clubgenoten om mee te spelen maar als ze er wel waren geweest, had ik alle frames gewonnen. Althans, zo voelde het....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten