dinsdag 2 oktober 2012

training en frame ideale combinatie

Vanmiddag een frame tegen Rik gespeeld en getraind. Rik en Peter waren ook aanwezig en het viel me wel op dat de concentratie minder goed is als er anderen in de zaal zijn. Met name tijdens het trainen is het moeilijk om niet naar de andere speeltafel te kijken. Maar over het algemeen had ik na afloop een prima gevoel.
Ook het frame tegen Rik - een hoofdklasserspeler - ging redelijk goed. In elk geval beter dan de vorige frames tegen hem. Hij speelt zeer tactisch en dat ligt me wel omdat ik dat zelf ook doe. het valt me op dat er in Piccadilly tactischer gespeeld wordt dan bijvoorbeeld in Cue Action, waar de spelers vooral potten.
Ben nieuwsgierig wanneer ik een frame van Rik kan winnen. Maar na een paar weken trainen en spelen gaat het steeds beter met het balgevoel en het tempo van de ballen.
Het was trouwens vandaag ook lekker weer (droog) om naar Piccadilly te fietsen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten