zondag 14 oktober 2012

ongunstige loting: twee a-spelers

Het toernooi in Cue Action begon voor mij met een ongunstige loting. Direct tegen Arjen Fiege en dan weet je dat je kansloos bent. In de beide frames had ik geen schijn van kans. Ook geen wonder als je beseft dat Arjen al vanaf zijn 14de jaar aan het snookeren is.
In de verliezersronde moest ik weer tegen een A-spelers: Glen van Balgooy. Maar in deze wedstrijd had ik meer kansen. Sterker nog, het tweede frame werd beslist met de zwarte en laatste bal. Glen speelde stukken minder dan de goed pottende Fiege.
Al met al ben ik niet tevreden, want afgezien van de tegenstanders miste ik te veel gemakkelijke ballen. Maar ik ben wel blij dat ik de laatste weken heb getraind, want anders was het helemaal niets geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten