maandag 8 oktober 2012

prima training, lekkere frames

Vanmiddag eerst prima getraind op long pots. De volgende oefening: leg voor elke hoekpocket een rode bal met een afstand van 30 a 40 centimeter. probeer nu alle vier ballen in zo min mogelijk stoten van tafel te spelen te beginnen met een long pot. Het was moeilijker dan ik dacht. Maar na twee uur (!) ging het stukken beter. Een paar maal vier stoten en verder veel vijf en zes stoten. Dit is niet alleen een oefening op long pots maar ook een oefening om wit in positite te houden.
Om vier uur kwam Peter binnen die wel wilde spelen. Tegen hem heb ik een positieve score (zie tussenstanden) en door de training voelde ik me ook sterk. Het eerste frame won ik dan ook zonder hoge breaks en het tweede frame was een beetje vreemd. Peter had wat haast en speelde daarom op elke bal. Het was daarom niet zo moeilijk om ook het tweede frame te winnen.
Kortom een mooie snookermiddag.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten