dinsdag 4 november 2014

Breaks van 20, 30 en 40 in snookerzaal

Vanmiddag wilde ik even een paar uurtjes trainen, maar het kwam er niet van omdat Jordi als dienstdoende Tasmania-medewerker weinig te doen had en wel een paar frames wilde spelen. Daarna kwam Albert ook nog binnen. Het werd een mooie snookermiddag met veel breaks van alledrie. Jordi maakte zelfs een pr met een break van 43. Daarnaast speelde hij meerdere breaks. Omdat ik na twee verloren frames toch eentje van hem wilde winnen, speelden we met foul and miss en werd er minder gekletst. Dat hielp me want ik speelde de hoge kleuren weg aan het eind van het frame met een listige zwarte. Volgende week dinsdag spelen we een bo7 moneygame.
Daarna nog twee frames tegen Albert gespeeld die begon met twee breaks van 23 en eentje van 15. Weergaloos, maar daarna wilde ik niet achterblijven en won het tweede frame van hem met een break van 21 en een moeilijke bruine. Al met al snooker op hoog niveau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten