woensdag 5 november 2014

Gespeeld tegen twee verschillende spelstijlen

Vanmiddag heb ik tegen twee verschillende spelstijlen gespeeld. Eerst tegen Kevin die mijn fouten kundig afstrafte en daarna tegen Rik. Het was een wereld van verschil. Kevin stoot doorgaans hard en is daarbij vaak trefzeker en Rik heeft een fijnere touch en raakt de witte bal vrijwel nooit hard. Zo heeft dus iedereen zijn eigen spelstijl. Kevin profiteerde van veel fouls van mij. Tegen hem speelde ik de verkeerde taktiek. Ik ging mee in zijn tempo wat absoluut mijn spel niet is. Volgende keer ga ik dus in zijn hoofd zitten..
Rik had in het eerste frame steeds een voorsprong. Uiteindelijk werd het een blackball game en legde hij de zwarte bal voor een pocket waarna ik het frame kon winnen. Tegen hem werd het een remise omdat hij daarna het tweede frame won. Ik speelde minder dan dinsdagmiddag maar leerde wel weer om bv tgegen Kevin de juiste taktiek te spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten