dinsdag 18 november 2014

Spannende moneymatch tegen Jordie

Vanmiddag zeven frames gespeeld in een bo7 tegen Jordie. Inclusief de regel foul and miss. Tegen alle verwachting in won ik de eerste twee frames. We hielden elkaar in de score lange tijd in evenwicht en er waren prima safety's en weinig grote breaks. Na een 3-1 voorsprong stond ik op het punt om de match te winnen, maar een onnodige foul (ik miste stomweg de groene bal) hielp ik Jordie weer in het zadel. Uiteindelijk was er een deciding frame nodig. Hij begon na elke pot als een poolspeler te schreeuwen (Come On!) en won de match na een zenuwachtige laatste frame. Je merkt dat de mentale weerbaarheid belangrijk wordt als de match langer duurt. Jordie won de money, maar ik was er deze keer dichtbij.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten