dinsdag 11 november 2014

Moneymatch met uniek frame: 109-82

Vanmiddag een moneymatch gespeeld tegen Jordie waarbij we een uniek frame beleefden. Overigens won Jordie de match verdiend, maar dat ene frame was zo bijzonder dat ik het even uit de doeken wil doen. We speelden superserieus met foul and miss , na elk frame tafel strijken, niet praten als je tegenstander aan de beurt is etc.
Op een gegeven moment lig ik snooker waar moeilijk uit te komen is. Moet de witte vanachter zwart naar de gele, bruine of groene spelen. Het gaat niet een keer mis maar zestien keer! Terwijl er amper een bal is gepot sta ik dus met 65-0 achter. Daarna blijf ik serieus doorspelen en Jordie speelt wat onzorgvuldiger. Ik haal dertig punten in en vervolgens krijgt Jordie een moeilijke snooker die mij 43 punten oplevert. Uiteindelijk win ik het frame met 109 tegen 82. Nog nooit zoiets meegemaakt.
Overigens gaan we elke dinsdagmiddag een moneymatch spelen. Je speelt serieuzer dan normaal en je maakt elkaar beter.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten