woensdag 12 september 2012

black ballgame tegen bram

Vandaag voor de eerste keer tegen Bram gespeeld. Deze talentvolle jongen speelt nog maar een jaar snooker en eindigde al in de bovenste regionen van de rankingtoernooien. Hij kwam de zaal binnen nadat ik al een tijdje had getraind op cuen en kleine trekballetjes.
De zwarte bal had ik als centrale bal en daaromheen een paar rode ballen. Deze oefening is niet alleen goed voor je basistechniek maar ook voor het bouwen van een break. Bovendien kon ik een beetje wennen aan de lakens in Piccaddilly die veel sneller zijn dan in Cua Action.
Het frame met Bram was een grappy frame. We waren allebei onwennig zonder veel zelfvertrouwen. Verder moet ik altijd eerst wennen aan een nieuwe tegenstander. Bram had na zijn vakantie in Turkije niet meer gespeeld en hoewel je kunt zien dat hij talent heeft, spatte de onwennigheid ook van zijn spel. We speelden allebei onder ons niveau denk ik. Het eindigde met een blackballgame en die won Bram. Hij staat nu in de tussenstanden met 1-0 voor! Maar ik kom hem hoop ik vaker tegen.
Vrijdag tegen Hilbrand probeer ik een of twee frames te winnen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten