woensdag 26 september 2012

effect trainingen al merkbaar

Vanmiddag weer een paar uur getraind. Vooral de oefening van het potten gedaan. Het valt me op dat het effect van de vorige trainingen nu al merkbaar is. Het voelt niet meer zo onwennig als de eerste keren en het tempo van de witte bal kan ik nu veel beter inschatten.
Heb dus driemaal alle ballen kriskras op tafel gelegd met de kleuren op hun spot. Doel is om de tafel leeg te spelen volgens de regels. Dat ging drie keer veel beter dan de vorige keer. Daarna twee frames gespeeld waarbij ik de rol van beide spelers op me nam en tenslotte de oefening die je altijd ziet als men aan het trainen is: alle ballen op een rij in het midden.
Ben van plan om zeker driemaal per week te gaan trainen. De kans dat ik train is het grootst als het niet regent.... het scheelt al wel een stuk dat ik de keu gewoon bij Piccadilly achter kan laten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten