maandag 10 september 2012

training en twee frames tegen rik

Vandaag weer getraind. Eerst dezelfde oefening als vrijdag en later kwam Rik binnen en dan ga je natuurlijk even spelen. Eigenlijk was ik nog niet klaar om te spelen maar Rik had ook een tijd niet gespeeld en dus werden het twee slordige frames. Daar kwam ook nog een pauze/gesprek bij want Piccadilly bereidt zich voor op zijn eerste hoofdklasseduel aanstaande zaterdag. Er moet kennelijk nog veel geregeld worden, want de lakens moeten nog worden vernieuwd en de kleding uitgedeeld.
Het is wel van belang dat ik smiddags om twee uur begin, want anders ga ik alleen maar spelen. Hilbrand, David en Djonno kwamen om een uur of vier ook de zaal in en van trainen komt dan niets meer terecht.
Mijn keu heb ik bij Piccadilly achtergelaten. Dat is wel zo handig op de fiets.
Vrijdagmiddag heb ik een speelafspraak met Hilbrand, maar ik hoop daarvoor (zeker op woensdag) nog wel even te kunnen trainen. Rik won trouwens, waardoor onze tussenstand nu 4-0 is in zijn voordeel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten